sierpień13

No to 2 część o tematyce zdrowy tryb życie :D

dodano: 13 sierpnia 2013 przez eliza15cd1


 2 część ćwiczeń :)

4.tu macie linka :

http://www.google.pl/imgres?imgurl=http://img.zszywka.pl/1/0093/w_4603/fitness-i-sport/takie-cwiczonko-na-uda-lydki-i-pupe.jpg&imgrefurl=http://zszywka.pl/p/takie-cwiczonko-na-uda-lydki-i-pupe-3470773.html&h=946&w=654&sz=108&tbnid=9u5G927KYPS_JM:&tbnh=91&tbnw=63&zoom=1&usg=__cmO1ZiAlMPZ6NPNJTAvnvaBDrDM=&docid=pVh2FGZqMaCFhM&sa=X&ei=DnMJUv37KsKXtAbdv4GACw&ved=0CD0Q9QEwAw&dur=280#imgdii=

_robiłam i szczerze nie widze jakiegos większego efektu 

5.a to znalazłam prze d chwila więc nie mam o tym zdania :http://www.google.pl/imgres?imgurl=http://img.zszywka.pl/1/0093/w_4603/fitness-i-sport/takie-cwiczonko-na-uda-lydki-i-pupe.jpg&imgrefurl=http://zszywka.pl/p/takie-cwiczonko-na-uda-lydki-i-pupe-3470773.html&h=946&w=654&sz=108&tbnid=9u5G927KYPS_JM:&tbnh=91&tbnw=63&zoom=1&usg=__cmO1ZiAlMPZ6NPNJTAvnvaBDrDM=&docid=pVh2FGZqMaCFhM&sa=X&ei=DnMJUv37KsKXtAbdv4GACw&ved=0CD0Q9QEwAw&dur=280#imgdii=

_6.tu macie jakis 11 dniowy plan ćwiczen 

 

 - TURBO JAM - Cardio Party (15 minut) + MEL B pośladki + MEL B brzuch (453 kcal)

 - TURBO JAM - Cardio Party 2 (45 minut) + MEL B pośladki (554 kcal)

 - INDOOR CYCLING - (55 min) + MEL B pośladki (746 kcal)

 - SPACER 8 km  (1 godz 40 min) (465 kcal)

1 - SPACER 5 km (1 godz 30 min) (360 kcal)

- ROWER 33 km (2 godz 30 min) (1048 kcal)

 - INDOOR CYCLING - (45 min) (528 kcal)

 ROWER 29 km (2 godz 30 min) (913 kcal)

- TURBO JAM - Turbo Sculp (40 minut) + MEL B pośladki + MEL B brzuch (605 kcal)

 - ROWER 30 km (2 godz) (943 kcal)

 - WARSZTATY z Ewą Chodakowską (2 godz 30 min) (1478 kcal)

 

Uwaga prze podjęciem (moim zdaniem tak wyczerpujących ćwiczeń ) uęęśz je wykonywać  , bo to nie śą ćwiczenia dla każdego a juz na pewno nie dla początkujących jesli naprawde jednak chcesz robic te ćwiczenia a dopiero zaczynasz zmniejsz tempo , kilometry itp.

pamiętaj aby duzó pić podczasd każdego treningu WODA PRZEDEWSZYSTKIM !!!!!!!!

a tu macie jeszcze pare ćwiczeń na nogi znalezionych w internecie :)

SMUKŁE UDA

 

Szczupłe, sprężyste delikatnie umięśnione uda to gwarancja świetnego wyglądu nawet w najkrótszych szortach. Jeśli jednak odbiegają od ideału, możesz szybko i łatwo poprawić ich kształt za pomocą prostych ćwiczeń.  

 

Ćwiczenie 1. Wykroki

 

Stań swobodnie w przestronnym pomieszczeniu i wykonaj duży krok prawą nogą, zginającprzy tym lewe kolano tuż nad powierzchnią podłogi. Zrób 20 powtórzeń i wykonaj to samo ćwiczenie na drugą stronę.  

 

Ćwiczenie 2. Unoszenie nóg w leżeniu na boku

 

Połóż się na lewymboku, lewą rękę wyciągnij prostopadle w stosunku do tułowia, a prawą połóż swobodnie przed sobą. Unieś prawą nogę jak najwyżej w górę, a następnie – jak najdalej do przodu. Zrób 15 powtórzeń i wykonaj to samo ćwiczenie, układając się na prawym boku.

 

Ćwiczenie 3. Wymachy nóg przy krześle

 

Stań prosto, przodem do krzesła i chwyć za jego oparcie. Teraz podnieś wyprostowaną lewą nogę na wysokość 20 cm, odchyl ją do tyłu, potrzymaj tak chwilę, powoli opuść. Zrób 25 powtórzeń i wykonaj to samo ćwiczeniena drugą nogę.

Na temat diet nie mam się co rozpisywać moje ze dirtami nie powinnismy sie męczyć no chyba, że ta dieta jest odpowiednio do nas dobrana , czy tez przypisana przez lekarza wszystkie dirty typu 1.5000 kalori i mniej lub detoks uważam za całkowitą pomyłkę a niestety dużo szczupłych osób bierze się za tak wyniszczająca dla naszego organizmu dietę i nie jest z nimi najlepiej 

to chyba tyle z mojego postu rozdzielonego na 2 części kolejna będzie o urodzie prawdopodobne do następnego postu :*

 




Dodaj do:


Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy - zaloguj się lub załóż konto


Odpowiedzi moga dodawać tylko zalogowani użytkownicy - zaloguj się lub załóż konto


Nie ma jeszcze komentarzy - wyraź swoją opinię jako pierwszy